1. Tilauksen tekeminen

Tilauksen tekijän tulee olla 18 vuotta täyttänyt. Jos tilauksen tekijä on alle 18-vuotias pitää hänellä olla huoltajan suostumus tilauksen tekemiseen. Internetin välityksellä tapahtuva tilaus tulee Naamiaismaailmaa (Marakatti Oy:tä) sitovaksi vasta, kun Naamiaismaailma (Marakatti Oy) on vahvistanut tilauksen tai toimittanut tavaran. Tilauksen vahvistaminen tapahtuu asiakkaan antamaan sähköpostiosoitteeseen.

2. Hinta

Tilaukseen sovelletaan Marakatti Oy:n, eli www.naamiaismaailma.fi:n Internet-sivulla tilaushetkellä näkyvää hintaa. Kaikki hintamme ovat ohjevähittäishintoja ja sisältävät arvonlisäveron 24 %.

Asiakkaan tulee tilaushetkellä suorittaa kauppahinta kokonaisuudessaan.

3. Toimitusaika

Kaikki Naamiaismaailman varastossa olevat tuotteet pyritään toimittamaan viimeistään 3 arkipäivän kuluessa tilauksesta asiakkaalle. www.naamiaismaailma.fi-sivusto... olevat tuotteen saatavuustiedot ovat täysin reaaliaikaiset. Mikäli jostain syystä (ei pitäisi olla mahdollista) asiakas tilaa tuotteen, jota meillä ei ole varastossa, pyrimme toimittamaan tuotteen 14 päivän kuluessa. Tällaisissa tapauksissa asiakasta informoidaan välittömästi ja halutessaan hän saa purkaa kaupan. Mikäli valitset tilausta tehdessäsi toimitustavaksi noudon Vantaan myymälästämme (Marakatti Oy, Tasetie 8), saat ohjeistuksen paketin noudosta, kun tilauksesi on pakattu. Nouto on yleensä mahdollista parin tunnin sisällä tilauksen tekemisestä.

Asiakkaan tulee ottaa huomioon, että tilatun tuotteen väri saattaa todellisuudessa olla hieman erilainen, kuin se www.naamiaismaailma.fi-sivusto... on asiakkaan näytön asetuksista johtuen.

4. Vaihto- ja palautusoikeus

Kaikilla tuotteilla on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus edellyttäen, että tuote on palautettaessa alkuperäispakkauksessaan ja kunnoltaan uudenveroinen. Näin takaamme sen, että jokainen myymämme tuote on uusi ja käyttämätön. Hygieniasyistä palautusoikeus ei koske peruukkeja, maskeeraus- eikä intiimituotteita, jotka ovat paljaalla iholla niitä kokeiltaessa.

Asiakkaan tulee ilmoittaa 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta, mikäli tuote on viallinen tai ei muuten vastaa asiakkaan ostamaa tuotetta. Mikäli asiakas haluaa perua tai palauttaa ostoksensa, tulee hänen aina ottaa yhteyttä asiakaspalvelu@naamiaismaailma.fi ja toimia asiakaspalvelun ilmoittamien ohjeiden mukaisesti. Kaupan peruutukseksi ei riitä, että paketin jättää noutamatta.

7 päivän sisällä tilauksen noutamisesta tehdyt asiakaspalautukset ovat asiakkaalle veloituksettomat ja sen jälkeen tehdyistä palautuksista veloitamme palautuskulut kokonaisuudessaan asiakkaalta samoin kuin kaikista kokonaissummaltaan alle 20 euron tilauksista, eli käytännössä vähennämme summan suoraan asiakkaalle palautettavasta kauppasummasta.

Myymälässämme tuotteilla on ainoastaan 14 päivän vaihto-oikeus. Hygieniasyistä vaihto-oikeus ei koske peruukkeja, maskeeraus- eikä intiimituotteita.

5. Henkilötiedot

Tuotteiden tilaamisen yhteydessä tilaajan on annettava Marakatti Oy:lle lupa henkilötietojensa käsittelemiseen ja tallentamiseen. Tämä on välttämätöntä mahdollisen yhteydenottotarpeen vuoksi ja tilauksen toimittamiseksi perille asti asiakkaalle. Marakatti Oy ei luovuta tietoja kenellekään ulkopuoliselle taholle.

6.Ylivoimainen este

Naamiaismaailma (Marakatti Oy) ei ole velvollinen täyttämään sopimusta, jos sopimuksen täyttäminen viivästyy tai käy mahdottomaksi. Marakatti Oy ei ole tälläisessä tapauksessa velvollinen korvaamaan vahinkoa, joka asiakkaalle on aiheutunut sopimuksen täyttämättä jättämisestä. Marakatti Oy voi ylivoimaisen esteen sattuessa halutessaan purkaa sopimuksen.

7. Yleisten myynti- ja toimitusehtojen muuttaminen

Tuotteen toimitukseen sovelletaan niitä ehtoja, jotka kulloinkin ovat olleet näkyvillä Marakatti Oy:n sivuilla asiakkaan tehdessä tilausta.

8. Maksutavat

8a. KLARNA

Klarnan Tilin ehdot

Klarnan Laskuehdot

8b. Checkout verkkopankki- ja luottokorttimaksut

Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Checkoutilla on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitostoimilupa. Palvelu on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä ja Checkout Finland Oy on osa OP Ryhmää.

Checkout-maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. 

Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Mikäli haluat reklamoida tai palauttaa tuotteen, sinun kannattaa olla yhteydessä suoraan verkkokauppaan.

Pankkimaksut

Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Checkout Finland Oy, Checkout välittää maksusi verkkokauppiaalle. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.

Checkout Finland tarjoaa myös mahdollisuuden maksaa tilisiirtolomakkeella.

Luottokorttimaksut

Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard-, Debit MasterCard – ja American Express -korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa -, MasterCard SecureCode – ja American Express SafeKey -todentamispalvelut.

Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.

Mobiilimaksutavat

Mobiilimaksutavat Pivo, MobilePay, Masterpass ja Siirto ovat sovelluksessa toimivia palveluita, joilla voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa. Pivolla onnistuvat lisäksi Siirto-maksut, jolloin maksun voi hyväksyä missä tahansa Siirtoa tukevassa sovelluksessa.

Pivo

Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot

MobilePay

Maksuehdot ovat tarjolla MobilePayn sivuilla: mobilepay.fi/asiakastuki/ehdot